'Mensen verbinden door bruikbare klantdata op de meest veilige manier in te zetten'

Welkom

Dit vertegenwoordigt de kern van waar Bauduin Consultancy zich mee bezighoudt. Projecten die ten behoeve van klanten gedaan worden zijn immers altijd afhankelijk van goede intermenselijke relaties en verbindingen. Maar wat elk bedrijf als bestaansrecht nodig heeft zijn klanten.

Daarbij is goed en professioneel klantcontact steeds vaker de manier om uw onderneming van anderen te onderscheiden. Ook hier gaat het vooral om mensen, want het onderscheidende vermogen zit voor veel ondernemingen vaak niet meer in de producten of diensten. De concurrentie is groot en komt vaker uit onverwachte hoeken. Dus moet het anders.

Hoe u onderscheidend vermogen creëert? Vooral door met moderne CRM technieken tijdens elk klantmoment actuele, juiste en bruikbare data bij de hand te hebben. Zodat een klant zich thuis bij u voelt tijdens elke vorm van klantcontact. Daarbij help ik graag om van de grotere hoeveelheid data die verzameld wordt vooral bruikbare, waardevolle data te maken.

Maar er was toch een uitdaging als het om data gaat? Precies, sinds de introductie van de AVG, 25 mei 2018, kan u als ondernemer of uw collega’s niet zomaar meer de data van klanten verzamelen. Ook is er veel verandert op het gebied van klantcontact, bijvoorbeeld in sales-, aftersales- en marketingprocessen. Hoe Bauduin Consultancy daarbij helpt?

Betrokkenheid, passie en vertrouwen, dat zijn mijn kernwoorden

Wie is Clément Bauduin?

Gecertificeerde kennispartner op het gebied van AVG
Mijn kennis en interesse op het gebied van CRM-systemen is een logische aanleiding geweest om mij op het gebied van AVG te specialiseren. Om die reden heb ik een DPO-opleiding (Data Protection Officer) behaald. Daarmee ben ik gecertificeerd kennispartner om u en uw medewerkers de klantgegevens op een correcte en veilige manier te laten gebruiken.

Meer dan 30 jaar ICT projectmanagement ervaring
Verantwoordelijkheid in een project nemen daar hou ik van. Maar vooral ook om projectmedewerkers te laten floreren door gebruik te maken van hun eigen creativiteit en verantwoordelijkheden.

Het symbool van ‘de brug’ is een bewuste keuze. Het is het symbool van een stevig fundament, iets wat jarenlang blijft bestaan, klanten draagt en naar de juiste bestemming leidt. Net zoals dat zou moeten gelden voor uw onderneming. Toch is er soms onderhoud nodig of moeten er aanpassingen gemaakt worden. Klanten nog veiliger, professioneler en klantgerichter bedienen, dat is onze gezamenlijke uitdaging.

Om dit te bereiken is dit wat ik aan kennis voor u meebreng:

Passie voor klantcontact en CRM-systemen
Waar veel winst te behalen valt als het gaat om klantdata? Als de digitale intelligentie van moderne CRM-systemen logisch ingezet wordt. Want veel data is al verzameld maar blijft verborgen als stof op een oude zolderkamer. Hoe klantcontact verbeterd wordt en klantendata volgens de AVG-wetgeving in CRM systemen verwerkt kan worden is waar mijn expertise ligt. Ik beoordeel graag de huidige manier van vastlegging van het belangrijkste waarvoor u bent gaan ondernemen: Uw klanten!